Polecany post

Nareszcie... CHATKI PLEMIENNE

Długo oczekiwany post o... CHATKACH PLEMIENNYCH JUŻ JEST I TO TY WŁAŚNIE GO TERAZ CZYTASZ :DDD I o to chatki (7) 1. Impreza Autor : ...

niedziela, 17 kwietnia 2016

Wywiad #2

Siema tu Joanna

A dzisiaj mam 2 gotowy wywiad z Rickley. Pewnie się cieszycie B)) Miłego czytania

Wywiad vv

1. Jak masz na imię B))
-

2. Jak zostałaś moderatorem?
tak w skrocie to wczesniej nie bylo modow, a dopiero potem gdy 5u zostala adminem zaczela zatrudniac
no i wiekszosc osob z starego mcf odeszla  lub po prostu nie wchodzila
 no to jakiegos tam wieczoru 5u do mnie napisala i tak jakos wyszlo
XDDD
3. Jakie były twoje początki na MiceF
mam okropna skleroze ale chyba siedzialam ciagle na survie (to sie nie zmienilo XDD) i pisalam ze znajomymi
4. Twój pierwszy znajomy na MiceForce
o matko
komentarz: XDDD
czekaj
chyba Siljee bo od niej znam ta gre
tak, raczej tak
5. Twój najlepszy znajomy na MiceForce
hm
Czuowiek
 jego znam najdluzej
(z mcf)

6. Twoje ulubione danie
tutaj bedzie problem
ale raczej pizza (tylko nie ta od czuowieka)
XDXD
kom: XDD
7. Twoja ulubiona gra
no jasne ze mcf
XDDD
a poza mcf to LoL
:v
Kom: cooo
o.o
8. Twój ulubiony kolor
tak ogolnie to czarny ale to barwa wiec niebieski
10. ulubiony współpracownik
z personelu?
kom; ta
cały staff
11. Twój ulubiony blog z MiceForce XDD
 ogolnie to nie znam zbyt wielu ale wymien twoj eheheh

12. Czy twoja praca cię męczy?
nigdyyy, uwielbiam was banowac <3
kom: A mnie lubi banować Mesfer XDD
13. Co daje ci największą  zabawe na MiceF
hm
mam kilka takich rzeczy
1. banowanie was <3
kom: :(( XDD
2. pisanie z ludzmi
3. rozwiazywanie waszych problemow
bo niektore sa okropne
npktos kiedys mial problem zycia i smierci
,,jak zmienic kolor nicku"
kom: XDDD
 no i to chyba tyle
XDD
14. Twój ulubiony tryb gry na MiceF
 Survivor <3<3
#survivorzyciemsurvivormiloscia
15. Skąd pomysł na nick?
moj nick powstal bardzo dziwnie bo
lubie meskie imiona, ogolnie uwazam ze faceci maja lepiej pod wieloma wzgledami
i to bylo polczenie rick + wielu koncowek ktore przychodzily mi do glowy
XDDD
kom: :| Bardzo ciekawe
wiem
chistoria mojego rzycia
kom: xD
16. Jakbyś mogła coś zmienić w grze, to co?
czekaj musze pomyslec
XDXD
szczerze to chyba nic, lubie gre taka jaka jest
17. Co cię interesuje, jakie masz hobby1. wkurzanie ludzi
2. rysowanie
hm
zawsze w takich momentach nie wiem co wymienic
3. banowanie was
ogolnie to totalnie nie mam pomyslu na zycie

18. Jakbyś zaregowała... Jakbym została modem XDDDDDDDD
hm
ciezko mi opisac swoje zachowanie
XDD
 ostrzeglabym cie przed pizza czuowieka
 i o patykach mesfera
*i przed patykami mesfera
kom: Jakie patyki o.o
moze sie kiedys dowiesz
 XDD

19. Teraz bardzo ważne... Co cię kręci u chłopaków XDD
 hmm
szczerze to nie mam jakiegos idealu chlopaka wymyslonego ale
wolalabym zeby sie nie obrazal zbyt czesto
bo ja lubie obrazac przyjaciol *ehehehe*
i ogolnie zeby mial dystans do siebie
tyle
na wyglad uwagi nie zwracam

20. Teraz o forum... Kto twoim zdaniem umieszcza ciekawe posty
chyba najwiecej postow umieszcza papyjos
on jest WSZEDZIE XDXD
nawet na półce z papierosami *sory Papy* XDDD
dokladnie
dodalabym cos ale nie XDD
bo jeszcze to dopiszesz przy wywiadzie
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
21. Najlepszy avek
czekaj teraz musze pomyslec
mi sie podoba strefy avek XDXD
fajnyjest

22. Ulubiony moderator / admin na MIceForce
czuowiek XDXD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz