Polecany post

Nareszcie... CHATKI PLEMIENNE

Długo oczekiwany post o... CHATKACH PLEMIENNYCH JUŻ JEST I TO TY WŁAŚNIE GO TERAZ CZYTASZ :DDD I o to chatki (7) 1. Impreza Autor : ...

piątek, 8 kwietnia 2016

Nowa stylizacja + futerko

Witajcie ;3 Tu ja Kolorowaa <333 Przepraszam za nie aktywność, ale nie miałam humoru... ;c
Ale wróciłam <3
a to nowe (stare) futerko i stylizacja do niego ;33


 Kody:
Dwa pierwsze kolorki na czapce kapitana statku ;33 - 231C16
Te ozdoby na czapce (ser + te paski dziwne XDDD) - F3E0B5
Kfiatek (płatki) - CFA27E
środek kwiatka - 000000
Włosy - 75543B





Kolejna stylizacja:

Kody:
Chusta, włosy, kołnierz - 322D28
kokardka, znaczki (chodzi o chustę XDD) - 8DA647
bambus - domyślny








Ale ze mnie chwali pięta ;-w-;
Mam nowy tytuł ...
«Tiryaki»
Czyli title za ... na rocznice danego konta... Już jestem z wami dłużej niż rok, bo miałam konto Kolorowa D: I jeszcze wcześniej inne... w 2014 ;x; XDD

Dziękuję wam za tyle wyświetleń





Jesteście kochani <33
To do zobaczenia w kolejnym poście baj ;^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz