Polecany post

Nareszcie... CHATKI PLEMIENNE

Długo oczekiwany post o... CHATKACH PLEMIENNYCH JUŻ JEST I TO TY WŁAŚNIE GO TERAZ CZYTASZ :DDD I o to chatki (7) 1. Impreza Autor : ...

sobota, 16 kwietnia 2016

Wywiad #1

Siema myszki ;^

Po tej długiej przerwie nie wiedziałam co wstawić na bloga, ale pewny członek zespołu MiceForce
*Tak chodzi o modów* podsunął mi pomysł wywiadu z najlepszym moderatorem na tej grze... Nie, nie Rick tylko mój ulubiony moderator *zapłacił mi* Mesfer

A więc tak tutaj macie wywiad vv

1. Jak masz na imię B))
Karol
2. Jak zostałeś moderatorem?
Znałem Czuowieka jak był modem
I mi dał próbnego
A że wypadłem w porzadku
To zatrudnił na stałe

3. Jakie były twoje początki na MiceF
Uuu było słabo
Jakoś nie mogłem znaleźć osoby, z którą można normalnie porozmawiać
I nic :c
4. Twój pierwszy znajomy na MiceForce
Drakath
Komentarz: omg XD
Co? :D
5. Twój najlepszy znajomy na MiceForce
Pysiuu (kiedyś) ale już nie... aktualnie każdego lubię podobnie
Pysiuucx*
Komentarz: Mnie też *u*
6. Twoje ulubione danie
Danie?
Szaszłyk dobrze napisałem tak :c
7. Twoja ulubiona gra
MiceForce
8. Twój ulubiony kolor
Żółty
10. ulubiony współpracownik
Rickley, Charlotkaa, Noisy z nimi jakoś najlepiej mi się 'pracuje'

11. Twój ulubiony blog z MiceForce XDD
 Nie czytam blogów, ostatnio jak mi sie nudziło to zapamiętam blog @Papyjosa REKLAMA REKLAMA REKLAMA
I twój;p
 zapamiętałem*

12. Czy twoja praca cię męczy?
Troszeczkę, no ale jak już nie chcę grać w tą grę to sobie idę
 Nikt mi nie karzę wyjść nie wiadomo o której :D
13. Co daje ci największą  zabawe na MiceF
 Banowanie<3
XDDDDDDDDDDDD
Komentarz : a zwłaszcza KOLOROWOĄĄ
Tak
14. Twój ulubiony tryb gry na MiceF
 Hard<3
15. Skąd pomysł na nick?
3
2
1
Z Dupy <3
XDDDDDDD
No naprawdę, taki mi wyszło :D
16. Jakbyś mógł coś zmienić w grze, to co?
Na pewno dodałbym te kulki 'ozdoby' na poziom, tyle, ile jest w TFM
Grę zaczynaloby się od 100 lvl w górę:D
I dodałbym eventy
Więcej nie napiszę, bo nie chcę spamu:D
17. Co cię interesuje, jakie masz hobby
Chciałbym być informatykiem
Ale jestem chyba za młody :D
18. Jakbyś zaregował... Jakbym została modem XDDDDDDDD
Wyszedłbym z gry i schowałbym się pod łóżko
Komentarz: Czemu, boisz się mnie ? :((
Tak
19. Teraz bardzo ważne... Co cię kręci u dziewczyn XDD
komentarz: Fanki musza wiedzieć B)
Hm
Nie patrzę na wygląd
Tzn patrze
Ale musi być miła mądra
I to tyle:D
Musi mieć to coś
20. Teraz o forum... Kto twoim zdaniem umieszcza ciekawe posty
Papyjos
21. Najlepszy avek
Mesfer
XDDDDDDDDD
Strefamroku :v
komentarz: uuu
22. Ulubiony moderator / admin na MIceForce
Admin
No to wiadomo że Czuowiek, chyba że on się nie liczy:D
To na tyle :| Jak chcecie kolejny wywiad to pisać... Planuje, żeby zrobić z Rick, ale nw czy się zgodzi xDD
To do zobaczenia
Do jutra ;^

~Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz