Polecany post

Nareszcie... CHATKI PLEMIENNE

Długo oczekiwany post o... CHATKACH PLEMIENNYCH JUŻ JEST I TO TY WŁAŚNIE GO TERAZ CZYTASZ :DDD I o to chatki (7) 1. Impreza Autor : ...

niedziela, 1 maja 2016

Wywiad z Adminem PL #3

Siema dzisiaj mam kolejny wywiad dla was :D
A o to wywiad z naszym najlepszym i jedynym w rodzaju adminem Czuowiek'iem!!

1. Jak masz na imię B))
Martin

2. Jak zostałeś moderatorem?
Na początku moja siostra została pierwszym Adminem na polskim serverze jednak kiedy musiała opuścić grę ja przejąłem posade :D


3. Jakie były twoje początki na MiceF
Słabe zostałem 2 razy zbanowany za hack, którego nie miałem, jednak wszystko okazało się dużym błędem angielskiego perosnelu
kom: omg xD
no tak:v szok nie
kom; Nom
myslałem ze mam bana na amen ;x


4. Twój pierwszy znajomy na MiceForce
Rickley, znamy się od samego początku


5. Twój najlepszy znajomy na MiceForce
Rickley, potrafimy przegadać cały dzień rozmawiając o wszystkim i o niczym :D


6. Twoje ulubione danie
haha, oczywiście że pizza mojej własnej roboty
kom: Słyszałam X"DDD Dzisiaj jadłam pizze *u* XDD
 ja też :D


7. Twoja ulubiona gra
Miceforce, ale prywatnie bardzo lubię grać w GTA 5


8. Twój ulubiony kolor
Czarny wyraza więcej niż tysiac słow


9. ulubiony współpracownik
No jasne ze Rickley, nie wyobrazam sobie bez niej tego servera


10. Twój ulubiony blog z MiceForce XDD
prywatnie nie mam swojego ulubionego bloga, ale twój jest spoko :D
często go przegladam i polecam ~czuowiek
Masz moja rekomendacje:v
Kom: Dzięki <33 XDDDDDDDDD


11. Czy twoja praca cię męczy?
Czasami, ale mimo tego że jestem zmęczony po szkole staram sie wszystkim pomóc


12. Co daje ci największą  zabawe na MiceF
Dawanie banów mnie szczególnie nie uszczęsliwia, ale dręczenie rickley tak, haha :D


13. Twój ulubiony tryb gry na MiceF
 Uwielbiam siedzieć na survivorze kiedy gram z rickley, a kiedy jestem sam to wole 801


14. Skąd pomysł na nick?
No tak, mój nick. Na samym początku chciałem stworzyć konto czlowiek, jednak pomyślałem że jestem myszką i nie mogę być czlowiekiem
wiec powstał czuowiek
Kom: a ja myślałam, że chodziło o to, że nie można było po prostu wpisać ł i napisałeś u XDD
nienie XDD
to byłoby zbyt proste jak na mnie hahah


15. Jakbyś mógł coś zmienić w grze, to co?
Chciałbym aby pomysły graczy były w wiekszym stopniu wprowadzane w gre
np: własne projekty futerek
kom: Coś jeszcze, bo nie chce przerwać :v
lubie lamy
pozdrawiam wszystkich wielbicieli alpaczej wełny
Zdjęcie na życzenie Czuowiek'a



16. Co cię interesuje, jakie masz hobby
Trenuje kick boxing lubie się bic, poza tym interesuje sie lotnictwem chciałbym kiedyś iść do wojska :D
kom: Mój tata mi powiedział, że chciałby mnie zapisać do szkoły wojskowej, ale... zapisze mnie do szkoły morskiej :v
oh, to nie takie złe :D



17. Jakbyś zaregował... Jakbym została modem XD
Nauczyłbym cię nowych komend i dostałabyś tydzień próbny, jakbyś się nie sprawdziła to normalnie usunąłbym cie ze staffu. No problem :D



18. Teraz bardzo ważne... Co cię kręci u dziewczyn XDD
Charakter, lubie jak są zadziorne i niedostępne :D


19. Teraz o forum... Kto twoim zdaniem umieszcza ciekawe posty
Papyjos, czesto tworzy przydatne watki ktore pomagaja :D


20. Najlepszy avek
zdecydowanie avatar Deathanegl
haha :D


21. Ulubiony moderator / admin na MIceForce
Rickley, uwielbiam kiedy próbuje mnie zabić :D / ps Rickley pozdrawiam wszystkie podławniki


BONUSOWE PYTANIE
Czy kochasz Polskich graczy / pracowników ?
Nie kocham ale lubie wszystkie polskie myszki, uważam że do osób w internecie nie należy sie zbytnio przywiazywać :D

Ps: pozdrawiam cały polski server i STAFF :D

Kolejny wywiad z Charlotkaa <postaram się>

Joanna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz