Polecany post

Nareszcie... CHATKI PLEMIENNE

Długo oczekiwany post o... CHATKACH PLEMIENNYCH JUŻ JEST I TO TY WŁAŚNIE GO TERAZ CZYTASZ :DDD I o to chatki (7) 1. Impreza Autor : ...

niedziela, 22 maja 2016

Pytania od graczy na MiceForce.

Siema siema siema

Tutaj Kolorowaa

Pytałam się was o pytania do mnie na bloga.
A o to te pytania * Na niektóre odpowiadam jako Sebastian*
Zaczynajmy:

Mysiaxx pyta:

1. lubisz pierogi?
Tak, lubię. XD

2. masz zwierzę?
Na MiceForce mam mysz :')
W realu psa.

3. masz chłopaka w realu?
Tak... Niestety, jestem zajęta B)

4. Z kąd pomysł na nick?
Pam...Para...Pam...
Ze starego konta na MiceForce
Kolorowa XDDDDDDDD

Basielcx pyta:

1. jak trafiłaś na Miceforce?
Po 2 dniach szukania w internecie podobnej gry do MiceForce.

Cassandrax pyta:

1. Jesteś w cionrzy?
Może, a może nie.( ͡° ʖ̯ ͡°)
A chcesz mieć pra włóczkę ?

Sasente pyta:

1. dlaczego seba jest twa maskotka?
Bo jest ładny, podoba mi się i ładnie wygląda w garniturze ♥ B)

2. jak ty to robisz że wychodza ci ładne myszki
Moje stylizacje biorą się jak to powiedzieć z niczego.
Może czasem coś obejrzę i zainspiruje mnie coś.

Wiktorcia pyta:
1. czy jagbyś była sebkiem to czy byś zgwałciła mars z cielem?
Nienie jakbym była Sebą ożeniłabym się z Cielem lol hahaha.

Reszty pytań nie podam bo miałam laga i tylko tyle zdołałam zapamiętać czy tam odzyskać (?)

Dzięki, jak masz kolejne pytanie do takiego tematu to zadaj mi je na Priv na MiceForce.

Joanna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz