Polecany post

Nareszcie... CHATKI PLEMIENNE

Długo oczekiwany post o... CHATKACH PLEMIENNYCH JUŻ JEST I TO TY WŁAŚNIE GO TERAZ CZYTASZ :DDD I o to chatki (7) 1. Impreza Autor : ...

sobota, 18 kwietnia 2015

Witaj na blogu!

Siema ;>

Witaj na moim blogu o grze www.Miceforce.com

Nazywam się Joanna ;3 nick - Kolorowaa

Zrobiłam tego bloga dlatego aby wam trochę pomóc w grze, będę umieszczać nowości, ciekawostki, stylizacje oraz inne takie rzeczy ... Zaraz zacznę post o czymś z tego co wymieniłam.

Masz pytanie?
napisz mi na GG (Gadu-Gadu), na gmail (padme1230@gmail.com) lub na Priv (miceforce)

Możesz także zaproponować mi jakieś dodatki na bloga i inne.

Teraz napiszę o co chodzi wgl z tym blogiem xd

+ Nowości w sklepach,edytorach oraz event*.
+Pomysły na stylizacje myszki dziewczyny/chłopaka.
+Odpowiedzi na wasze pytania (które mi zadacie, mogą też być ile masz lat itp. xd)
+Ciekawostki o sztuczkach i innych...




Pa :*

1 komentarz:

  1. chciałam się zapytać jak zrobić żeby baloniki szybko się pojawiały bo to jest któryś przycisk ale nie dokoćna wiem jaki :>

    OdpowiedzUsuń