Polecany post

Nareszcie... CHATKI PLEMIENNE

Długo oczekiwany post o... CHATKACH PLEMIENNYCH JUŻ JEST I TO TY WŁAŚNIE GO TERAZ CZYTASZ :DDD I o to chatki (7) 1. Impreza Autor : ...

sobota, 18 kwietnia 2015

Ciekawostka - Bc - Bootcamp

Hejka x33

Teraz napiszę wam o co chodzi z bc* na miceforce

Adminowie naszej gry miceforce, robią eventy* z bc*, nie są one trudne, strasznie proste a czasami po prostu mapki z rancingu* lub mapy z normal xd

Patrzcie ile możecie nabić na jednym evencie* (zależy)

to mój profil z liczbą bc*

jak widzicie mam 286 bc*
a ja jestem słaba z bootcamp xd

Eventy mogą tylko adminowie zorganizować
jak wam się pokaże napis na różowo
np. [Serveur] ./room *bootcamp
lub jakoś tak to wchodźcie i zarabiajcie
bo za to są fajne tytuły*



Wymienie te które mam

 • «Rekrut»
 • «Nowicjusz»
 • «Szeregowy»
 • «Sprytna Myszka»
 • «Solista»
 • «Kapral»
 • «Precyzyjna Myszka»
 • «Bootcamper»
 • «Sierżant»
 • «Kanciarz»
 • «Wprawna Myszka»
 • «Porucznik»
 • «Myszoskoczek»
 • «Iniemamyszka»
 • «Bootcampoholik»
 • «Kapitan»
 • «Zręczna Myszka»
 • «Maniak»
 • «Major»
 • «Sertysta»
 • «Akrobata»
 • «Pułkownik»

Dzięki za przeczytanie tego posta do końca xd pa :****



bc* - bootcamp* - trudny tryb
Event* - Święto np. Sylwestra, karnawal i inne
Rancing* - Mapa na czas (gra dużo myszek i 2/8 myszek z najlepszymi wynikami się ściga a koniec)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz