Polecany post

Nareszcie... CHATKI PLEMIENNE

Długo oczekiwany post o... CHATKACH PLEMIENNYCH JUŻ JEST I TO TY WŁAŚNIE GO TERAZ CZYTASZ :DDD I o to chatki (7) 1. Impreza Autor : ...

poniedziałek, 8 lutego 2016

Nowe tytuły

Siema tu Asia

Chcę was na początku posta poinformować was o Q&A na blogu, możecie teraz pisać w komentarzach pytania, możecie też podać nazwe swojej myszki na MiceForce. Np. będzie to tak

(np.) Myszka pyta - Jak masz na imię ? ~~ Asia

Ale dobra przechodzimy do głównego tematu posta

Przed restartem gry był event czyli mogło się coś dostać. NOWY TYTUŁ!!!!

Po restarcie też był drugi event XDDD I też mogło się dostać NOWY TYTUŁ!!!! ALE INNY

A o to te dwa tytuły!!!!

«Cukierek albo Psikus»
«Hallowen 2012»
Ja ich już nie mam bo zmieniłam tytuł bo mi nie pasował i mi znikły nie ma ich w odblokowanych tytułach...

Zaraz wstawie jakieś fajne stylizacje :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz