Polecany post

Nareszcie... CHATKI PLEMIENNE

Długo oczekiwany post o... CHATKACH PLEMIENNYCH JUŻ JEST I TO TY WŁAŚNIE GO TERAZ CZYTASZ :DDD I o to chatki (7) 1. Impreza Autor : ...

sobota, 2 stycznia 2016

Sekai - Nowy moderator

Siema jestem Sekai, ale mówcie do mnie Maciek ;))

Więc jestem nowym moderatorem bloga Kolorowaa i polacy (Oby Asia zmieniła tytuł) haha :D

Dobra, chciałem was poinformować, że Kolorowaa i ja mamy nowe plemie pod nazwą
                                                                     Blogger PL

Przyjmujemy wszystkich.
Zasady:
1.Nie przeklinamy
2.Nie wymuszamy o range
3.Nie obrażamy
4.Nie puszczamy nie odpowiednich filmów na chatce plemiennej.
5.Czekamy na swoją kolej na puszczanie filmiku.

Jak chcecie dołączyć lub więcej wiedzieć o plemieniu, proszę pisać do mnie lub
do Kolorowej ;))

Zdjęcie -

No to do zobaczenia myszki ;))

 ~SEKAI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz